یا بقیه الله فی ارضه

سری که فقط خدا ازان اگاه است                     مهدی گل بی خزان آل الله است

ای منتظران حضرتش برخیزید                         پیغام دوباره سحر درراه است



نظرات شما عزیزان:

راوی
ساعت20:37---30 مرداد 1393
دلم هواى بقیع دارد و غم صادق

عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

دوباره بیرق مشکى به دست دل گیرم

زنم به سینه که آمد محرم صادق

سلام من به بقیع و به تربت صادق

سلام من به مدینه به غربت صادق

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

سلام من به مزار معطّر صادق

که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع

شهادت امام جعفر صادق بهتون تسلیت عرض میکنم


بانوی شهر
ساعت8:55---17 مرداد 1393
خبر آمد خبری در راه است
سر خوش آن دل که از آن آگاه است
شاید این جمعه بیاید شاید
پرده از چهره گشاید شاید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:مهدی جان,انتظار,یابقیه الله فی ارضه,منتظران موعود,منتظر, | 12:45 | نویسنده : غیاثی ودلیری |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.